انواع تایل pvc

تایل های PVC نقس بسزایی در زیباسازی سقف ها دارد و با اضافه شدن نورپردازی و دوغی (فلکسی) به پشت آن، به آن جلوه بیشتری می دهد. تایل های PVC با سایز بندی های متنوع و طرح های گسترده می تواند هر سلیقه ای را به خود جذب کند و شایان به ذکر است که باعث زیبایی و شکیل شدن سقف نیز می گردد.

مهام تجارت نمایندگی گچبرگ باتیس در ایران ارائه دهنده تایل های pvc سقفی است.در این مقاله سعی دارید انواع تایل pvc را به شما معرفی کنیم.تایل های پی وی سی در طرح ها مختلف برای کاربردهای گوناگون تولید می شوند.

انواع تایل pvc

تایل PVC تزئیناتی

همواره در تمامی ساختمان ها سعی و تلاش شده که از تزئینات و مصنوعات استفاده شود که چهره و نمای داخلی و بیرونی ساختمان شکیل تر جلوه کند. طراحان برای این امر در فضای داخلی عموماً از تابلوها یا رنگ آمیزی و کاغذ دیواری استفاده می کنند. دنیای تابلوها بسیار گسترده بوده و می توان گفت همه سلیق ها را از خود راضی کرده و رقابتی را در زمینه زیبایی ایجاد کرده.
از کاربردهای گسترده تایل پی وی سی منقش می توان به استفاده آنها در تزئینات اشاره کرد که از تایل ها به عنوان تابلو استفاده می شود که به صورت برجسته یا سه بعدی و یا حکاکی شده که به دو بعدی مرسوم است استفاده شود که تایل های PVC منقش را می توان به صورت حتی دو تیکه به سبک مدرن استفاده کرد.
در مورد استفاده از تایل PVC منقش به عنوان تابلو باید به این مسئله که می توان طرح سفارشی را ایجاد و تولید نمود و با توجه به سلیقه مشتریطرح دلخواه آن با سایزبندی  دلخواه را ایجاد نمود که باعث احترام به مشتری و رضایت او می شود.
از دیگر کاربردهای تایل پی وی سی منقش در تزئینات می توان به ایجاد و ساخت قاب پرده برای پنهان کردن یراق آلات پرده اشاره کرد که بسیار طرح نوین و آینده داری می باشد و با توجه به طرح های موجود بر پارچه پرده می توان طرح مناسب را انتخاب کرد که باعث زیباتر شدن پرده و نمای آن می شود.
حتی از تایل PVC منقش می توان به عنوان تابلویی برای خواب یا همان چراغ های خواب با استفاده از نور پردازی ایجاد کرد. که بسیار نوین و زیبا نیز می باشد. به طور کلی با توجه به فاکتورهای خوب از جمله ایجاد طرح سفارشی و با ابعاد سفارشی می توان از تایل PVC منقش بسیار استفاده کرد که هزینه پایین و متریال دوست دار طبیعت سبب شده بسیاری از افراد تایل PVC منقش را انتخاب کنند.

تایل پی وی سی معرق

تایل pvc معرق  مورد مصارف مختلفی دارند. می توان آنها را به عنوان دکوراسیون در سقف و زینت بخشیدن به سقف های کاذب مورد استفاده قرار داد و یا به عنوان دیوارپوش در اماکن تجاری اداری مسکونی استفاده کرد. معمولا در این دو حالت از ضخامت های ۸ میلیمتر استفاده می شود در صورتی که بخواهیم از تایل pvc برای پارتیشن استفاده کنیم ضخامت ۱۶ میلیمتر پیشنهاد می گردد. این فایل ها با دستگاه سی ان سی برش خورده و به نقوش مختلف در می آید به همین علت به آنها تایل های پی وی سی CNC شده معرق کاری شده و یا تایل pvc معرق می گویند.
در کشور ما نیز با ورود این نوع دکوراسیون تولید کنندگان مختلفی اقدام به تولید این محصول نموده اند. اما باید در هنگام خرید به نکاتی توجه کرد ورقهای پی وی سی موجود در بازار که به ضخامت های ۸ میلیمتر و ۱۶ میلیمتر فروخته می‌شوند گاهاً از این ضخامت برخوردار نبوده و و هفت و یا هفت و نیم میلیمتر هستند شرکت برخی از شرکت ها برای کاهش هزینه های تولید و فروش اقدام به این اقدام به خرید این ورق ها میکنند که خوب مسلماً مواد اولیه درجه دو محسوب میشود و مشکلاتی از قبیل شکستن تایل ها در هنگام اجرا و یا شکم دادن تایل های PVC معرق کاری شده را ایجاد میکند.

مهام تجارت نمایندگی گچ برگ باتیس با کادری مجرب فعال در زمنیه تولید قرنیز pvc،تولید سازه کناف آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد.

تایل پارتیشن پی وی سی

پارتیشن های پی وی سی منقش یکی از بهترین جدا کننده ها هست که هم زیبا است و هم به طور کامل فضا را جدا می کند و با داشتن قابلیت طرح های متنوع می توان به میزان دید داشتن به فضاها را به دلخواه تنظیم کرد و علاوه بر این به علت سبک بودن و قابلیت نصب سریع میتواند بهترین گزینه باشد. زیرا میتوان آن را به راحتی شست، رنگ و جلای خود را همیشه حفظ می کند و حتی قابلیت آن را دارد که آرم و لوگو را بر روی پارتیشن حکاکی کرد که خود باعث شکیل تر شدن فضای کار کرد.

انواع تایل pvc

تایل پی وی سی دیوار پوش

همواره در صنعت دکوراسیون داخلی ساختمان زیبا سازی دیوارها نقش به سزایی داشته است و در سالهای گذشته با رنگ آمیزی و بعدها با کاغذ دیواری و اضافه شدن تابلوها سعی در زیبا سازی دیوارها شده است. اکنون نیز با تکنیک رنگ آمیزی های متفاوت در هر دیوار یا طرح های مختلف کاغذ دیواری در هر روی دیوار سعی شده که دیوارها را هر چه زیباتر و شکیل تر کرده است.
اما با آمدن دیوار پوش های PVC سه بعدی و دو بعدی این زیبا سازی وارد مرحله جدیدی شده و باعث تغییر فضا و شکل خانه و دیوار شده است. به طوری که در پشت TV از دیوارپوش های منقش استفاده می گردد و باعث می شود که فضای پشت TV به طوری خاص ایجاد گردد و با بقیه نماهای ساختمان در عین حال که تفاوت داشته باشد همزمان یکرنگی و یک شکلی خاصی را ایجاد کرده. حتی از دیوار پوش های سه بعدی PVC منقش در فضاهای دیگر مانند سرویس های بهداشتی، حمام و آشپزخانه نیز استفاده می کنند و به علت خاصیت ضد آب بودن، ضد حشره بودن، غیر قابل اشتعال بودن و… باعث شده که کاربرد فراوان و گسترده ای پیدا کند.


تایل پی وی سی سقفی منقش:

تایل های PVC منقش به طور کلی در بخش ابعاد دو نوع است:
۱- تایل با ابعاد مساوی
۲- تایل با ابعاد سفارشی
تایل با ابعاد مساوی یعنی اضلاع تایل (طول و عرض) برابر باشد. به طور مثال ۶۰در۶۰ یل ۱۰۰در۱۰۰ و… که بیشتر در ساختمان ها تایل های ۶۰ در ۶۰ مورد استفاده قرار می گیرد و فراگیرترین نوع سایز تایل می باشد که با قاب تایل ۶۰در۶۰ است. بنابراین ابعاد تایل ۵۹/۵ می شود که داخل قاب جا گردد. و در بخش تایل با ابعاد سفارشی ابعاد و اندازه به دلخواه مشتری می باشد و تنها محدودیت آن ابعاد ورق است که عرض ورق ۱۲۰ سانتی متر و طول ورق ۲۴۰ سانتی متر است و باید ابعاد در این مقدار باشد. شایان ذکر است که اگر ابعاد از ابعاد ورق بزرگتر باشد باید کار اجرا به صورت دو تیکه انجام شود.
انتخاب ضخامت ۸میل برای تایل PVC منقش سقفی و دیوارپوش با عرض کار کمتر از ۶۰ سانتی متر توصیه می گردد که در تایل سقفی در پشت آن فلکسی (دوغی) نصب می گردد که باعث زیبا شدن بیشتر کار نیز خواهد گردید. در انتخاب طرح تایل منقش (CNC شده) باید در نظر داشت که چه میزان خواهان رد و بدل شدن نور و همچنین دیده شدن آن سمت تایل خواهید بود. چرا که تایل پی وی سی منقش یا CNC شده‌ی کم طرح نور بیشتری از خود عبور داده وبیشتر می توان سمت دیگر آن را مشاهده نمود.

تایل PVC سقفی

همواره زیبایی خانه و دکوراسیون ساختمان از اولویت های خانوار بوده و باعث می شود سلیقه خانوار در سبک زندگی به شکل کاملتری دیده شود و با طراحی زیبا محیطی آرام و دلچسب برای زندگی، کسب و کار وتفریح فراهم می کند. پس نقش طراحی و زیبا آرایی داخل ساختمان بسیار پر رنگ می باشد.
از نکات کلیدی و سبک نوین طراحی داخلی می توان به طراحی سقف ها اشاره کرد که در دهه ها و صده های گذشته با تکنیک رنگ آمیزی و هنر نقاشی و بعدها گچبری به سقف جلوه ویژه دادند که هنر متعالی نقاشی در عصر صفویه در ایران بسیار رونق گرفت و بعدها با آمدن خاندان قاجار سبک گچبری رونق بیشتری یافت.

تایل پی وی سی

کاربرد تایل pvc در سقف کاذب

همانطور که می‌دانید تایل استفاده های گسترده ای در صنعت دکوراسیون ساختمان های مسکونی و تجاری دارد. که در اینجا به کاربردهای تایل در سقف و سقف کاذب می‌پردازیم:
تایل های PVC نقس بسزایی در زیباسازی سقف ها دارد و با اضافه شدن نورپردازی و دوغی (فلکسی) به پشت آن، به آن جلوه بیشتری می دهد. تایل های PVC با سایز بندی های متنوع و طرح های گسترده می تواند هر سلیقه ای را به خود جذب کند و شایان به ذکر است که باعث زیبایی و شکیل شدن سقف نیز می گردد. از فواید دیگر تایل پی وی سی کاهش هزینه ساخت سقف کاذب می باشد. به این دلیل که وزن سبکی دارد و ضد حشره و عایق حرارت می باشد و به همین دلیل سازنده های ساختمانی می توانند سقف کاذب سبک تری استفاده کنند. چرا که برای نگه داری تایل PVC نیاز به شاسی خیلی قوی نیست و به راحتی قابل نصب می باشد.

مزایای استفاده از تایل پی وی سی

نصب سریع و آسان
دسترسی آسان به تاسیسات برقی و لوله کشی های پشت سقف
۱۰۰ درصد ضد آب و مناسب برای مناطق مرطوب
این نوع سقف دارای طرح ها و رنگ های متنوعی می باشد.
قابلیت ترکیب تایل های پی وی سی ۶۰۶۰ xبا سایر سقف های کاذب و ایجاد یک طرح جدید از سقف کاذب


ارسال نظر درباره این موضوع