سایدینگ فلزی

قبل از شروع نصب و راه اندازی سایدینگ فلزی، لازم است که بازرسی کامل از نما، انجام شود، اگر خانه جدید نیست، و سطح آن را از قطعات خراب شده پاک کنید.شما همچنین باید لوله ها و قطعات تخلیه و همه چیز را که ممکن است با پایان نمای ساختمان تداخل پیدا کند حذف کنید.

 سایدینگ به پوششی گفته میشود که بر روی دیوارهای اطراف یک ساختمان قرار میگرد.یکی از انوع سایدینگ،سایدینگ فلزی است. از جمله وظایف اصلی و مهم سایدینگ آب باران را به بیرون هدایت می کند و همچنین از شرایط جوی نامساعد و ناپایدار جو محافظت می کند. سایدینگ ممکن است با قرارگیری صفحاتی از مصالح به صورت عمودی و یا افقی شکل گیرد. در هر حال مهمترین وظیفه نمای سایدینگ جلوگیری از نفوذ باد و باران از طریق درز قطعات پوششی نما به داخل ساختمان است که با روشهای مختلفی از جمله اورلپ کردن (Overlapping) ، پوشاندن و آب بندی درزها (Covering or Sealing the Joints) و یا با استفاده از درزهای پیچیده (Interlocking Joints) نظیر کنج های کوژ و کاو و یا کام و زبانه ای انجام می گیرد. 

انواع نمای سایدینگ:

سایدینگ چوبی

سایدینگ فلزی

سایدینگ فایبر سمنت

سایدینگ فلزی

سایدینگ فلزی تولید شده با ورق گالوانیزه و ضخامت 0/5 در طول های مختلف و در رنگ های متنوع وزیبا برای پوشش دیوار ها پوشش ویلاها ونمای داخلی ساختمان.مواجه شدن با سایدینگ فلزی با تمام الزامات ایمنی آتش نشانی مطابقت دارد. نصب ساده و هزینه نسبتا کم به این مواد اجازه می دهد تا با انواع مشابه روبرو ساختن ساختمان ها رقابت کند.
سایدینگ فلزی دارای بسیاری از رنگ ها، بافت ها و طرح های مواد است. این در نور خورشید نمی سوزد، به شرایط آب و هوایی مقاوم است و مواد محرمانه ساز محیط زیست است. این به عنوان روکش ساختمان در هر دو ساخت و ساز خصوصی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.
ساختمان هایی که در زیر درختی با سایدینگ فلزی قرار دارند، مانند یک خانه طبیعی ظاهر می شوند اما نیازی به تعمیرات مکرر ندارند و نیازی به مراقبت ویژه ای برای نگهداری فصلی ندارند.
اغلب، دیوارها با سایدینگ فلزی "کشتی" پوشانده می شوند که به صورت یک درخت تلقی می شود. ورق های پروفیل به صورت افقی قرار می گیرند که باعث نصب و بهره برداری آن می شود. پانل ها نه تنها جذاب هستند، بلکه ساخته شده با استفاده از پشم معدنی، به عنوان یک بخاری. چنین سیستمی به یک ساختار عمودی متصل است.سایدینگ فلزی مقاوم در برابر تظاهرات تاثیرات خارجی، محیط زیست بی خطر است و نمی سوزاند.

سایدینگ فلزی

انواع  سایدینگ فلزی 

فن آوری مدرن شامل تولید سایدینگ فلزی از دو نوع مواد - آلومینیوم و فولاد است. سایدینگ فلزی گالوانیزه دارای قدرت بالا است، مقاومت در برابر انواع مختلف تأثیرات مکانیکی است. اما مزیت سایدینگ آلومینیوم وزن کم آن است. علاوه بر این، این ماده به علت پوشش پلیمری خاصی به خوردگی نیست.
سایدینگ فلز در ویژگی های نصب و طراحی آن متفاوت است.
1. سایدینگ فلز نمای داخلی برای روبرو شدن با خارج از ساختمان استفاده می شود. این کاملا تقلید از انواع مختلف مواد مصنوعی و اتمام طبیعی است.
2. سایدینگ فلز می تواند برای تکمیل بخش زیرزمین ساختمان و تزئینات نمایشی استفاده شود. این است که به شکل پانل مستطیلی با یک فاکتور تحت سنگ یا آجر ساخته شده است. این ساختمان کاملا از رطوبت محافظت می کند و سایه های این مواد نسبت به نمای جانبی نمایشی تیره تر است.
3. سایدینگ فلزی سوراخ دار مشابه محصولات وینیل است. با این حال، دارای قدرت بیشتری است و نوسانات دما را تحمل می کند. این مواد دوام و آسان برای نصب است.
4. سایدینگ فلزی سقفی برای دکوراسیون در اتاق های بسته و در فضاهای باز استفاده می شود: دکوراسیون، تراس و غیره
5. Shipboard - این سایدینگ فلزی دارای یک نوع کمی متخلخل است، که نمای جلوی ظاهر غیر معمولی را به نمایش می گذارد.
6. سایدینگ فلزی عمودی ، در مقایسه با مواد نمایشی معمولی، به صورت عمودی نصب شده است و یک قفل داکت مخصوص روی پانل، مانع از نفوذ رطوبت در زیر پوست می شود.

مزایای استفاده از نمای سایدینگ فلزی:

• قدرت باشکوه و مقاومت در برابر صدمات مکانیکی و خش.
• ثبات بالا به تغییرات دما، و می تواند تحت هر شرایط نصب شده؛
• هنوز ویژگی های با کیفیت در محیط های مختلف از دست دادن نیست.
• نمای خارجی نمای تثبیت خیلی بهتر بین پانل و قطعات به طور کامل پنهان می شود؛
• آن را با الزامات ایمنی آتش مطابقت دارد، بنابراین می توان آن در ایستگاه های گاز، کارواش و دیگر امکانات صنعتی استفاده می شود.

قیمت نمای سایدینگ فلزی

قیمت سایدینگ فلزی

قیمت نمای سایدینگ فلزی بر حسب متر مربع  می باشد .علیرغم تلاش شبانه روزی همکاران ما در جهت بروز بودن قیمت ها، با توجه به تغییرات مداوم در قیمت ارز و محصولات، خواهشمند است برای دریافت قیمت با مهام تجارت نماینده رسمی گچ برگ باتیس تماس بگیرید.
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید.

نصب سایدینگ فلزی

قبل از شروع نصب و راه اندازی سایدینگ فلزی، لازم است که بازرسی کامل از نما، انجام شود، اگر خانه جدید نیست، و سطح آن را از قطعات خراب شده پاک کنید. شما همچنین باید لوله ها و قطعات تخلیه و همه چیز را که ممکن است با پایان نمای ساختمان تداخل پیدا کند حذف کنید.
سطح ساخت و ساز مسطح بودن دیوارها و گوشه ها را بررسی می کند و در صورت لزوم آنها را با استفاده از جعبه ها تراز می کنند. سپس سطح مستطیلی یا کور منطقه را اندازه گیری کنید، که نشانه گذاری برای نصب battens می شود. 
هنگام نصب پانل های سایدینگ فلزی، ابتدا نوار شروع را که 40 میلی متر بالاتر از سطح مورد نیاز است نصب می کند و سپس نوار بعدی را با فاصله 6 میلیمتر از اول برای جلوگیری از همپوشانی در طول باز شدن دمای تنظیم کنید. ورق اتمسفری زیر بند ناف سقف ثابت می شود و سپس نصب میله های پیچیده گوشه ای را که به جعبه با فاصله 200 تا 400 میلیمتر ثابت است، آغاز می کند. نصب نوارهای گوشه ساده با افزایش 200-400 میلیمتر حرکت می کند.

سایدینگ فلزی


ارسال نظر درباره این موضوع