پیچ سازه و پیچ کناف

پیچ کناف یکی دیگر از محصولاتی میباشند که بعنوان یک اتصال برای متصل کردن صفحات روکش دار گچی به سازه های بتنی یا فلزی مورد استفاده قرار میگیرند.از پیچ پانل برای متصل کردن اتصالات پانل ها به سازه ها استفاده میشود. برای خرید پیچ سازه کناف میتوانید با مهام تجارت تماس بگیرید.

پیچ پانل و پیچ سازه

از پیچ کناف برای متصل کردن اتصالات پانل ها به سازه ها استفاده میشود. اتصالاتی که برای نصب کردن آنها از پیچ پانل و پیچ سازه استفاده می شود، پانل هایی مانند گچ برگ ، پانل های مشبک و.... استفاده میشود.
زمان هایی که از پانل های ضخیم تر استفاده میشود باید از پیچ های مقاوم تری هم استفاده شود.پیچ های پانل در بسته های هزارتایی به فروشنده میرسند و این پیچ ها محصول کشور تایوان هستند. قیمت پیچ پانل کناف برای هر بسته است.
پیچ پانل برای اتصال پانل کناف به سازه های ایجاد شده استفاده میگردد.در نصب کناف چندین نوع مختلف پیچ مورد استفاده قرار میگیرید که مصرف پیچ پانل از همه آنها بیشتر میباشد .
پیچ پانل کناف با کیفیت عالی و یکدست بهترین گزینه برای کار نصب کناف میباشد متاسفانه بدلیل اتفاقات پیش آمده در اقتصاد ایران قیمت این پیچ بسیار بالا رفت و در ضمن کناف قادر به تغذیه بازار در حال حاضر نیست به همین دلیل استفاده از پیچ های متفرقه پانل شدت گرفته است.

برای خرید پیچ سازه کناف و همچنین خرید پیچ کناف با ما تماس بگیرید.

پیچ کناف

پیچ کناف یکی دیگر از محصولاتی میباشد که بعنوان پیچ پنل برای اتصال صفحات روکش دار گچی به سازه های بتنی یا فلزی مورد استفاده قرار میگیرند.پیچ SSB  دارای رزوه هایی مناسب و ایده آل برای استفاده در گچ و مواد مشابه آن میباشند.
این محصولات که از ترکیبات black phosphate  یا فسفاته سیاه میباشند دارای طول و ابعاد ی به میزان ۵۵ ، ۴۵ ، ۳۵ و ۲۵ میلی متر میباشند و در سایز های مختلف متناسب با مقدار ضخامتی که نیاز به اتصال دارند ارائه میشوند.
پیچ های کناف دارای دو نوع TN  و TB میباشند.
پیچ های TN  یا نوک تیز برای متصل کردن صفحات گچی به سازه هایی با ضخامتی تا ۰.۷ میلی متر مورد استفاده قرار میگیرند و از پیچ های TB نیز برای ایجاد اتصال بین صفحات گچی و سازه هایی استفاده میشود که دارای ضخامتی بیش از ۰.۷ میلی متر و کمتر از ۲.۲۵ میلی متر میباشند .
پیچ پنل های کناف SSB  بدلیل نوک تیزی که دارند نیازی به حفاری ندارند و به راحتی وارد چوب ، صفحات گچی و آهن های سبک میشوند.این محصولات دارای یک سر ۴ سو خزینه جهت نشستن مناسب در پنل میباشند و مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی نیز دارند.

در مورد سازه کناف بیشتر بدانید.

قیمت پیچ پانل کناف

امروزه ابزارها به شیوه های متفاوتی به یکدیگر متصل می شوند؛ یکی از شیوه های متداول و بهینه اتصال قطعات مختلف با استفاده از پیچ و مهره است. یکی از این ابزارها پیچ پانل SSB TN25 است که کاربرد وسیعی در نصب دیوارهای گچی و کناف دارد.

اتصال از طریق پیچ و مهره علاوه بر سهولت، دقت، سرعت بالا، قابلیت مونتاژ و دمونتاژ کردن قطعات، بدون تخریب را نیز فراهم می کند.. لذا میزان قابل توجهی از اتصالات در بیشتر صنایع از جمله خودرو، پتروشیمی، نفت، گاز، برق و سازه های فلزی را پیچ و مهره تشکیل می دهد.برای آگاهی در مورد پیچ سازه و کناف و انواع پیچ کناف با ما همراه باشید.

برای اطلاع از قیمت پیچ پانل کناف با مهام تجارت تماس بگیرید.

انواع پیچ کناف

پیچ ها مهمترین عنصر برای نصب و استفاده از کناف های و سازه های کناف هستند. در اینجا تعدادی از پیچ کناف را نام میبریم.

پیچ اتصال پنل به سازه کناف

پیچ اتصال سازه به سازه کناف

پیچ سازه به سازه سر مته دار

بولت پروانه ای برای یک لایه پانل

میخ مهار فولادی سقفی

و....

تقسیم بندی انواع پیچ ها

انواع پیچ ها را میتوان با استاندارد های متفاوتی در بازار پیدا کرد، پیچ از نوع فولاد کم کربن و یا کربن متوسط ساخته شده است، و به دو نوع پیچ معمولی و پیچ پر مقاومت تقسیم بندی میشود.
پیچ های معمولی معمولا از فولاد کم کربن ساخته شده و در سازه های سبک مورد استفاده قرار میگرد.
پیچ های پر مقاومت، این نوع از فولاد با کربن متوسط ساخته شده است و برای اتصال سازه هایی که نیاز به مقاومت بالایی برای نصبشان نیاز باشد مورد استفاده قرار میگیرند. استفاده از این نوع پیچ سازه مزایای بسیار زیادی دارد و زمانی که از آنها برای اتصالات استفاده میشود هیچ لغزشی بین المان ها به وجود نمی آید.

مارک انواع پیچ های به کار رفته در کناف(گچ برگ)

MAX
RED HIT
SSB

پیچ پانل و پیچ کناف

 پیچ های MAX

پیچ پانل برای اتصال پانل کناف به سازه های ایجاد شده استفاده میگردد.در نصب کناف چندین نوع مختلف پیچ مورد استفاده قرار میگیرید که مصرف پیچ پانل از همه آنها بیشتر میباشد.
پیچ پانل TN 2.5 برای  نصب پانل 12.5 یا پانل 9.5 کناف به اف استفاده میشود در زمانی که ما از پانل های ضخیم تر استفاده می نماییم باید از پیچ 3.5 استفاده نمود.

ویژگی های پیچ پانل مکس

پیچ پانل مکس با کیفیت مطلوب و یکدست بهترین گزینه برای کار نصب کناف میباشد.متاسفانه بدلیل اتفاقات پیش آمده در اقتصاد ایران قیمت پیچ کناف  بسیار بالا رفت و در ضمن شرکت های شناخته شده قادر به تغذیه بازار در حال حاضر نیستند. به همین دلیل استفاده از پیچهای متفرقه پانل شدت گرفته است.
اما نگران نباشید. مجموعه مهام تجارت هر تعداد پیچ پانل مکس که مورد نیاز شماست را تامین می کند.پیچ پانل max در بسته های 1000 عددی عرضه میگردد و محصول کشور تایوان میباشد قیمت پیچ پانل به صورت بسته ارائه شده است.

مشخصات کلی پیچ پانل مکس MAX

• جنس
•  فولاد
• ابعاد  200*100*100 میلی‌متر
• تعداد در بسته1000 عدد

مزایا و ویژگی های پیچ سازه نوک تیز SSB

• دارای استحکام بیشتر و سختی مناسب به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب
• مقاوم در مقابل خوردگی به دلیل روکش فسفاته مشکی مناسب تر
• وجود گام های دقیق و مناسب بین رزوه ها
• دارای مقاومت خمشی بالا
• مناسب اتصال صفحات روکش دار گچی به سازه های فلزی
• عدم نیاز به حفاری
• مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی
• دارای کیفیت عالی
• کاهش مدت زمان نصب سازه در موقعیت های سخت
• افزایش سرعت اجرا
• عدم نیاز به جوشکاری
• عدم نیاز به ابزار صنعتی سنگین
• دارای حجم بسیار کم
• سهولت در نگهداری

کاربرد های پیچ سر سوزنی SSB ( اس اس بی )

از کاربردهای مهم و ویژه پیچ سازه نوک تیز SSB LN9 استفاده در صنعت ساختمان و سازه های سبک می باشد. همچنین جهت اتصال سازه های فلزی تا ضخامت 0.7 میلی متر به یکدیگر از پیچ مخصوص نوع LN9 استفاده می شود. از دیگر کاربردهای این پیچ می توان به اتصال سقف کاذب و اتصالات سازه به سازه اشاره کرد.
پیچ سازه نوک تیز SSB LN9 نیز از ترکیبات BLACK PHOSPHATE (فسفاته سیاه) ساخته شده است. توجه داشته باشید که مجموع ضخامت لایه های فلزی را باید در انتخاب نوع پیچ در نظر گرفت.

پیچ سازه و پیچ کناف

میخ و چاشنی ردهیت فلز به بتن (RED HIT)

به منظور اتصال قطعات مختلف به سطوح بتنی و حتی سطوح فلزی و فولادی، از انواع میخ و چاشنی و تفنگ های میخکوب استفاده می شود.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد میخ چاشنی رد هیت مقاله مرتبط را مطالعه بفرمایید.

ویژگی های میخ و چاشنی ردهیت (RED HIT):

  • میخ ها تولید شده از بهترین متریال کربن استیل
  • مطابق با استاندارد AISI 1060
  • قابلیت استفاده با چاشنی قرمز و مشکی
  • شامل 100عدد میخ  100عدد چاشنی
  • واشرهای فولادی

 

نصب انواع پوشش های ایزولاسیون، تور های فلزی، اتصالات موقت و دائمی در کارگاه ها، سیستم های برقی و مکانیکی، دیوار های سبک و دکوراسیون داخلی، همچنین نصب زائده های برشی و ورق های فلزی در اجرای سقف های عرشه فولادی ، کامپوزیت و نصب های سبک که دارای بارهای استاتیکی می باشند از مهمترین کاربرد های میخ و چاشنی می‌باشد.

کاربرد میخ و چاشنی ردهیت

  1. اتصال ورق فلز به بتن با ضخامت 5 میلی‌متر به بتن.
  2. میخ چاشنی رد فیکس جهت اتصال ورق فولادی به تیر آهن و اتصال ورق های فولادی به یکدیگر استفاده می‌شود . برای مهاربندی میخ های تفنگ میخ کوب از واشرها برای جلوگیری از تو رفتگی سطوح طراحی شده و به کارآمدی میخ چاشنی می افزاید.

ویژگی های پیچ سازه و پیچ پانل

پیچ هایی که برای متصل کردن سازه به پانل و برعکس تولید میشوند با استفاده از روشی به نام فورج سرد تولید میشوند. روش فورج سرد به این شکل است که با استفاده از یک دستگاه مخصوص که به آن دستگاه کله زنی گفته میشود، با استفاده سمبه، شکل خام پیچ را تولید میکنند، و سپس شکل پیچ روی قطعات مفتولی که به شکل پیچ بریده شده اند شکل میگیرد. اصلی پیچ با استفاده از دستگاه سرمته ای، شکل مورد نظر بر بر روی پیچ خام ایجاد میشود، و سپس شکل نهایی خود را پیدا میکنند.
متریال اصلی برای تولید پیچ، از نوعی فولاد نرم ساخته شده است که قابلیت عملیات حرارتی را داشته باشد.

 

پروفیل کناف

پروفیل کناف از قرار گرفتن ورق های فولادی گالوانیزه و شکل دهی به آنها به روش نورد سرد با دستگاه رول فرمینگ تولید می شود. ضخامت این پروفیل معمولاً بین 3 تا 6 میلیمتر است.
پروفیل های کناف برای استفاده در صنعت و ساختمان به دو دسته تقسیم می شود:

  •  پروفیل کناف گالوانیزه سقفی
  • پروفیل کناف گالوانیزه دیواری

 


ارسال نظر درباره این موضوع