میخ و چاشنی

به منظور اتصال قطعات مختلف به سطوح بتنی، از انواع ابزار تفنگ میخکوب و میخ و چاشنی استفاده می شود. میخ به وسیله تفنگ میخکوب و از طریق نیروی احتراق باروت شلیک می شود و در سطوح بتنی و فلزی فرو می رود. مهام تجارت عرضه کننده بهترین نوع پیج چاشنی با قیمت مناسب. برای خرید میخ و چاشنی با ما تماس بگیرید.

میخ و چاشنی

برای متصل کردن قطعات به سطوح بتی از میخ و چاشنی استفاده میشود، میخ چاشنی با استفاده از تفنگ میخکوب ، مخصوص میخ و چاشنی کار میکند.
میخ ها برای اینکه بتوانند از داخل تفنگ بیرون بیایند و به داخل سطح بروند نیاز به یک نیروی محرکه دارند که با استفاده از چاشنی تامین میشود. در حقیقت کار چاشنی این است که میخ ها را از داخل تفنگ شلیک نماید.میخ با استفاده از نیروی احتراق حاصل از باروت شلیک میشود. یکی از مهمترین فاکتورها برای خرید میخ چاشنی بعید از کیفیت محصول، قیمت میخ چاشنی است. یکی از انواع میخ و چاشنی ، میخ چاشنی است.

برای تهیه این محصول و همچنین گچ برگ با کیفیت بالا و قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

 میخ و چاشنی فلز به بتن

 به منظور اتصال قطعات مختلف به سطوح بتنی و حتی سطوح فلزی و فولادی، از انواع میخ و چاشنی و تفنگ های میخکوب استفاده می شود.


 ویژگی های میخ و چاشنی 

  •  میخ ها تولید شده از بهترین متریال کربن استیل مطابق با استاندارد AISI 1060 قابلیت استفاده با چاشنی قرمز و مشکی شامل 100عدد میخ  100عدد چاشنی واشرهای فولادی.
  • نصب انواع پوشش های ایزولاسیون، تور های فلزی، اتصالات موقت و دائمی در کارگاه ها، سیستم های برقی و مکانیکی، دیوار های سبک و دکوراسیون داخلی، همچنین نصب زائده های برشی و ورق های فلزی در اجرای سقف های عرشه فولادی ، کامپوزیت و نصب های سبک که دارای بارهای استاتیکی می باشند از مهمترین کاربرد های میخ و چاشنی می‌باشد.


 کاربرد میخ و چاشنی

  • اتصال ورق فلز به بتن با ضخامت 5 میلی‌متر به بتن
  • میخ چاشنی جهت اتصال ورق فولادی به تیر آهن و اتصال ورق های فولادی به یکدیگر استفاده می‌شود . برای مهاربندی میخ های تفنگ میخ کوب از واشرها برای جلوگیری از تو رفتگی سطوح طراحی شده و به کارآمدی میخ چاشنی می افزاید.

ابزار تفنگ میخکوب چیست و چه کاربردی دارد ؟

به منظور اتصال قطعات مختلف به سطوح بتنی، از انواع ابزار تفنگ میخکوب و میخ و چاشنی استفاده می شود. میخ به وسیله تفنگ میخکوب و از طریق نیروی احتراق باروت شلیک می شود و در سطوح بتنی و فلزی فرو می رود.
در بسیاری از تولیدات محصولی گوناگون استادکاران و افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند روزانه نیاز مبرمی به ابزاری برای کار کردن دارند که از جمله آن ها می توان به تفنگ میخکوب اشاره کرد.در گذشته افراد برای کار کردن انرژی و زمان زیادی را صرف می کردند اما امروزه با تفنگ میخکوب کار ها را به سرعت می توان انجام داد و کاربرد فراوانی از آن داشت که معمولا بیشترین کاربردش برای اتصال میخ به اجسام و صفحات پلیتی می باشد.تفنگ میخکوب را از نظر قدرت با هم مقایسه و دسته بندی می کنند و هر چقدر قدرت و توان یک میخکوب بالا باشد در کار های سخت استفاده می شود.

کاربرد دستگاه میخکوب 

نصب انواع پوشش های ایزولاسیون، تور های فلزی، اتصالات موقت و دائمی در کارگاه ها ( به ویژه در حین تجهیز کارگاه )، سیستم های برقی ومکانیکی، دیوار های سبک و دکوراسیون داخلی (کناف)، همچنین نصب زائده های برشی ( Shear Connector ) و ورق های فلزی در اجرای سقفهای عرشه فولادی ( Metal Deck ) و کامپوزیت، از مهمترین کاربرد های میخ کوب به همراه میخ و چاشنی می باشد.


کاربردهای ابزار تفنگ میخکوب و میخ و چاشنی:

  •  انواع اتصالات موقت و دائم در کارگاه های عمرانی و ساختمانی
  •  انواع سیستم های برقی و مکانیکی
  •  اتصال پلیت ها و صفحات مختلف و سازه ها به بتن و تیرآهن
  •  نصب انواع توری های فلزی و پوشش های ایزولاسیون به بتن و مصالح دیگر
  •  نصب دیوارهای سبک و دکوراسیون داخلی یا به اصطلاح کناف
  •  نصب زائده های برشی و انواع ورق های فلزی در سقف های عرشه فولادی و کامپوزیت

در اجرای سقف های عرشه فولادی این نکته مهم است که همزمان و یا بلافاصله بعد از چیدمان ورق های فلزی،این ورق ها با فاصله حداکثر 45 سانتی به مقاطع فولادی و سایر قسمت های تکیه گاهی میخ شوند.
.

تفنگ میخ کوب

 

انواع میخ و چاشنی

انواع چاشنی

چاشنی نوعی پودر است که به عنوان عامل انفجاری در میخکوب از آن استفاده میشود، چاشنی را زمان هایی استفاده میکنند که قرار است از میخکوب استفاده شود. فرایند کاری چاشنی هم مانند فرایند شلیک از گلوله است و با استفاده از فرایند انفجاری عمل میکند.
چاشنی‌های تفنگ میخکوب معمولا در دو نوع برنجی و نیکلی ساخته می‌شوند و در نوارهای پلاستیکی با رنگ‌های مختلف طبقه‌بندی شده‌اند. هر رنگ معرف سرعت آن چاشنی خواهد بود. متداول‌ترین چاشنی‌ها که برای مقاصد عمومی و سرعت‌های متوسط به کار گرفته می‌شوند به رنگ‌های قهوه‌ای، سبز و زرد هستند.  همچنین رنگ‌های خاکستری، قرمز و بنفش نیز وجود دارند که برای سرعت‌های کمتر و بیشتر استفاده می‌شوند.

سرعت رنگ‌های مختلف چاشنی‌‌های نواری برنجی:
 

رنگ چاشنی

سرعت (متر بر ثانیه)

خاکستری

315

قهوه‌ ای

385

سبز

490

زرد

575

قرمز

675

بنفش

755

 

سرعت رنگ‌های مختلف چاشنی‌‌های نواری نیکلی:

رنگ چاشنی

سرعت (متر بر ثانیه)

خاکستری

258

قهوه‌ ای

285

سبز

312

زرد

340

قرمز

367

بنفش

395

 

انواع میخ

میخ هم مانند چاشنی دارای انواعی است، که در ادامه آنها را بررسی میکنیم.

میخ نفوذی

این میخ برای اتصال دائمی دو سازه به هم استفاده میشود، بیشتر برای متصل کردن چوب به آهن یا بتن از آن استفاده میشود. برای متصل کردن سازه های نرم میتوان از واشرهای پلاستیکی در آنها استفاده نمود.

میخ رزوه‌ شده

نوع دیگر میخ، این نوع است، این میخ ها از دو بخش تشکیل شده اند. قسمتی از این میخ ها رزوه‌ شده است و بخش بالای آنها صاف است.تمام میخ و چاشنی های عرضه شده توسط مهام تجارت دارای کیفیت بسیار عالی هستند و در بسته بندی های صدتایی عرضه میشوند.

میخ و چاشنی

قیمت میخ و چاشنی

به منظور اتصال قطعات مختلف به سطوح بتنی و حتی سطوح فلزی و فولادی، از انواع میخ و چاشنی و تفنگ های میخکوب استفاده می شود.
میخ  و چاشنی مهم ترین ابزار  جهت اتصال به سازه های بتنی و فلزی در کیفیت مرغوب و استاندارد بالا با قیمت متفاوت عرضه می شود،برای اطلاع از قیمت میخ و چاشنی با همکاران ما در مهام تجارت تماس بگیرید.

مهام تجارت در زمینه های میخ، میخ و چاشنی، پیچ پانل ، پیچ کناف همچنین در زمینه فروش گچ برگ باتیس در حال فعالیت میباشد.
مهام تجارت به عنوان عاملیت فروش برندهای معتبر در زمینه ابزارآلات از جمله SSB و max و Red Hit و دیگر شرکت های داخلی و خارجی در زمینه فروش محصولات میخ و چاشنی ، پیچ ، پیچ کناف همکاری مستقیم دارد. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه میباشد که مهام تجارت نیز سعی کرده به آن پایبند باشد.

فروش عمده میخ و چاشنی 

میخ چاشنی  جهت اتصال ورق فولادی به تیر آهن و اتصال ورق های فولادی به یکدیگر استفاده می‌شود.برای خرید بهترین برندهای میخ چاشنی با قیمت مناسب با ما تماس بگیرید.

در پشت چاشنی عبارات مختلفی حک شده که طور مثال می توان به کلمه های H – R – Q اشاره نمود که مشخص کننده کیفیت و عملکرد چاشنی می باشند. برای شناسایی میخ با کیفیت باید به تیزی نوک میخ و طول ۳۵ میلی متری از ابتدا و تا انتها میخ توجه داشت.

قیمت میخ چاشنی کناف

یکی از انواع میخ چاشنی که زیاد مورد استفاده قرار میگیرد میخ چاشنی کناف است.برای اطلاع از قیمت میخ چاشنی کناف و مشخصات محصول، همچنین قیمت کناف میتوانید با ما در مهام تجارت تماس بگیرید.


ارسال نظر درباره این موضوع