گچ برگ ضد رطوبت

گچ برگ های ضد رطوبت یکی دیگر از محصولات عرضه شده توسط گچ برگ باتیس است. گچ برگ ضد رطوبت و گچ برگ دیواری در محیط های با رطوبت محدود مورد استفاده قرار میگیرد اما نباید در معرض مستقیم حرکت آب قرارداد. گچ برگ ضد رطوبت یا همان گچ برگ MR به رنگ سبز است و معمولا با عنوان گچ برگ سبز شناخته می شود.

پنل ضد رطوبت MR چیست ؟

گچ برگ مقاوم در برابر رطوبت (Moisture Resistance gypsum board) را گچ برگ با جذب آب کاهش یافته نیز می گویند. در این پانل ها هسته گچی و رویه کاغذی دارای افزودنی هایی است که جذب آب را کاهش می دهند. کاغذ کرافت پوشش گچ برگ مقاوم در برابر رطوبت به رنگ سبز است. پنل هاي گچي مقاوم در برابر رطوبت در فضاهاي مرطوب از جمله در آشپزخانه ها و سرويس هاي بهداشتي  مورد استفاده قرار مي گيرند.گچ برگ ضد رطوبت و گچ برگ دیواری را میتوانید از مهام تجارت نمایندگی گچ برگ باتیس در ایران تهیه بفرمایید.با ما تماس بگیرید. ۰۹۱۲۶۷۵۲۹۸۲  

پنل ضد رطوبت MR از سری گچ برگ های خانواده گچ برگ باتیس

این محصول که به پنل سبز نیز معروف است از گچ برگ های بسیار مرغوبی می باشد که جهت استفاده در محیط های مرطوب و نم دار طراحی شده است .پنل های ضد رطوبت MR جهت استفاده در محیط های مرطوب است و نباید به طور مستقیم با آب برخورد داشته باشد.
سالیان سال است که محصولات گچ برگ به جدی ترین رقیب سقف های سنتی گچی و رابیتس کاری تبدیل شده اند .گچ برگ باتیس برای هر محیط و شرایط جوی، محصول خاصی را پیش بینی کرده است .به عنوان مثال در محیط های بیمارستانی و درمانی محصولات آنتی باکتریال را تولید نموده است ،که درصد آلوده شدن محیط به انواع میکرب را به حداقل می رساند.یا برای محیط هایی که نیاز به آکوستیک شدن دارند محصولاتی نظیر تایل های آکوستیک کراس فیشرد یا اشلیشت را ارائه می نماید.
در این میان ضرورت تولید محصولی جهت محیط های مرطوب ضروری به نظر می آمد که کارخانه کناف محصول پنل MR را روانه بازار ساخت ، پنل ضد رطوبت MR با ضخامت 12/5 میلیمتر دارای روکش سبزرنگ می باد که آن را از پنل های معمولی RGکناف متمایز می سازد.
همچنین در مواد مورد استفاده در گچ داخل پنل از افزودنی های مقاوم در برابر رطوبت استفاده می گردد. بیشترین کاربرد پنل های ضد رطوبت MR داخل آشپزخانه ها ، محل های دارای رطوبت بالا ، شهرهای دارای درصد رطوبت بالاو …می باشد.ضخامت گچ برگ ضد رطوبت 12.5 میلیمتر بوده و با روکش سبز رنگ از گچ برگ های معمولی کناف متمایز می گردد .

خرید گچ برگ ضد رطوبت

مهام تجارت وارد کننده پنل های ضد رطوبت MR  ، با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت می باشد . علاوه بر این محصول ،امکان تهیه کلیه ملزومات سقف اعم از گچ برگ ، پروفیل های زیرسازی گالوانیزه و شبکه ، پیچ پنل و میخ و چاشنی و انواع تایل های سقفی برای شما مقدور می باشد .ارسال به تمام نقاط کشور در سریعترین زمان ممکن انجام می پذیرد .

ضخامت پنل MR( پنل ضد رطوبت)

ضخامت این گچبرگ در دو تیپ 9/5 میل و 12/5 میل تقسیم می گردد .

گچ برگ mr

موارد کاربرد گچبرگ ضد رطوبت کناف

  • فضاهای سقفی و دیواری محیط های با رطوبت محدود
  • فضاهای سرویس
  • فضاهای صنعتی
  • سقف پایانه ها
  • سقف محیط های بیمارستانی

کناف ضد آب

در کناف ضد آب پس از نصب سقف کاذب کناف آنرا عایق میکنند.  کناف ضد آب برای مکانهای استفاده میشود که در اطراف تاسیسات ساختمانی بوده و امکان رطوبت در آن مکان وجود داشته باشد.
در کناف ضد آب پس از نصب عایق گذاری میشود و درز های آن بوسیله بتونه پر میشود تا دیگر راهی برای رطوبت نداشته باشد.

کناف ضد آب به راحتی قابل ترمیم و مرمت میباشد زمانی که به هر دلیلی تاسیسات پشت تایل ایراد داشته باشد نصابان کناف ضد آب این مشکل را به راحتی حل میکنند.کناف ضد آب به شما کمک میکند تا چهره ای نو به دکوراسیون داخلی منزلتان ببخشید و حس کسالت و یکنواختی را از منزل خود دور کنید.

قیمت کناف ضد آب

با توجه به این که امروزه کناف از قیمت پایینی برخوردار می باشد و برای این که طراحان و مهندسان نیز برای طراحی داخلی ساختمان خود هزینه های زیادی صرف نکنند از کناف استفاده می کنند.

قیمت کناف به نوع جنس٬ کیفیت و ویژگی هایی که دارد بستگی داشته و امروزه تقاضای مردم برای تولید این محصول بیش تر شده است.

به همین دلیل سازندگان در کارخانه ها به صورت شبانه روزی در حال تولید کناف ضد آب هستند تا این محصول پر مصرف را با بهترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت به افراد ارائه کنند.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت روز کناف ضد آب با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

نحوه اجرا و نصب پنل های ضد رطوبت MR

دقیقا مثل پنل های RG یا معمولی کناف می باشد.استفاده از پروفیل های گالوانیزه(سازه کناف) F47 ، U36،L25 که به سقف از یک سو و از طرف دیگر با پیچ های پنل به پنل ها متصل می گردند و پس از ان با استفاده از تیپ های درزگیر بتونه گردیده و نهایتا آماده نقاشی می گردد. پنل های ضد رطوبت MR از محصولات خانواده گچ برگ می باشد و با برند کناف ایران و برندهای خارجی وارداتی در ایران موجود می باشد .
هیچ ضرورتی برای استفاده از این محصول در محیط های خشک و دارای درصد رطوبت کم نمی باشد چراکه از نظر هزینه قیمت این پنل ها از گچ برگ های RG معمولی بیشتر می باشد .


سوالات متداول در مورد گچ برگ ضدرطوبت (پنل ضدرطوبت)

آیا گچ برگ ضد رطوبت قابل استفاده در استخر می باشد؟

گچ برگ ضد رطوبت (MR) را نمی توان در معرض مستقیم حرکت آب قرارداد.محصول مناسب برای تماس  مسبقیم با آب آکوا پنل است .

گچ برگ های ضد رطوبت MR را از کجا باید تهیه نمود ؟

گچ برگ های ضد آب را میتوانید از مهام تجارت نمایندگی گچ برگ باتیس تهیه بفرمایید.

گچ برگ ضد رطوبت را چگونه اجرا میکنند؟

گچبرگ های ضد رطوبت هم مثل پنل های RG یا همان پنل های معمولی کناف با استفاده از زیرسازی های F47 ، UH36 ، L25  به صورت نرمال روی این زیرسازی ها نصب می شود .
برای نصب گچ برگ های ضد رطوبت میتوانید پس از خرید گچ برگ باتیس ضد رطوبت با همکاران ما در مهام تجارت تماس گرفته و در مورد نصب و روش های نگهداری گچ برگ ضد رطوبت از راهنمایی های مشاوران ما در این زمینه بهره مند شوید.

 قیمت گچ برگ ضد رطوبت (MR) 

معمولا گچ برگ های ضد رطوبت (MR)  نسبت به گچ برگ های معمولی 30% گران تر هستند.برای اطلاع از قیمت گچ برگ های ضد رطوبت باتیس با ما تماس بگیرید.

فروش ویژه گچ برگ ضدرطوبت

شرکت مهام تجارت توزیع کننده انواع گچ برگ های سقف کناف با بهترین کیفیت و قیمت می باشد . همچنین توزیع انواع گچ برگ ، میخ و چاشنی رد هیت ، پیچ پانل و... با مناسب ترین قیمت تقدیم شما می گردد .
گچ برگ های استاندارد و ضد رطوبت کناف را به همراه پروفیل های گالوانیزه F47، U36،L25 و میخ و چاشنی و پیچ های پنل از ما بخواهید .

شما همچنین می توانید برای دریافت عکس ، قیمت و اطلاعات بیشتر در خصوص این گچ برگ ها از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید . 


ارسال نظر درباره این موضوع