تایل آکوستیک

فروش و عرضه تایل آکوستیک یکی دیگر از خدمات گروه مهام تجارت است . برای دریافت اطلاعات در مورد تایل های آکوستیک و همچنین استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.مهام تجارت عرضه کننده انواع تایل ضد رطوبت ،ضد حریق،آنتی باکتریال با خاصیت آکوستیک.

تایل آکوستیک چیست؟

تایل آکوستیک، به منظور بهبود کیفیت صدای تولید شده در محیط ساختمان، مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین تایل آکوستیک، می تواند انتقال صدای ناخواسته از بیرون را کاهش دهد. انواع مختلفی از محصولات آکوستیک وجود دارد که عبارتند از تایل ها که از طریق شبکه از سقف آویزان می شوند؛ نوعی که مستقیماً بر روی سقف نصب می شوند و بالاخره، نوعی که به سطح دیوار چسبانده می شوند.
تایل آکوستیک در مکان های عمومی از جمله تئاتر ها، سالن های کنسرت، فضاهای اداری، تجاری، درمانی، آموزشی، مذهبی و پارکینگ برای از بین بردن انعکاس صدا استفاده می شود. امروزه، تایل های آکوستیک در طرح های مختلف شبیه به گچ، سنگ یا حتی پارچه، طراحی شده اند و نصب آن ها نیز بسیار آسان است .

برای خرید تایل آکوستیک و همچنین استعلام قیمت تایل آکوستیک با ما تماس بگیرید.


مزایای تایل های آکوستیک

از جمله مزایای تایل اکوستیک می توان به انطباق پذیری با تمام دیوارهای ساختمان اشاره کرد. ضمن اینکه هنگام استفاده از این نوع سقف به مصالح جانبی و مکمل و یا ایجاد باکس که ضریبی از ابعاد تایل باشد، نیاز نیست. همچنین از سقف کاذب تایل اکوستیک می توان برای تزئین و نماکاری ساختمان هم استفاده کرد. 

تایل اکوستیک می تواند کیفیت صداهای تولید شده در ساختمان را هم بهبود بخشد. از این رو، می توان از آن برای فضاهای اداری، تجاری، درمانی، آموزشی، مذهبی و پارکینگ، ساختمان های برگزاری جشن و سالن های برگزاری کنسرت و همایش استفاده کرد. در واقع، تایل اکوستیک با کاهش انتقال صدای ناخواسته به خارج از ساختمان، امواج صوتی را تنها در فضای ساختمان حفظ می کند.

تایل آکوستیک در طرح های متنوعی ساخته می شود که شباهت زیادی به طرح های پارچه ای، سنگ و سرامیک و گچ دارد. نصب این نوع سقف کاذب آسان و برای ساختمان های بزرگ و برج های مرتفع مناسب است.
از جمله مزایای عمده استفاده از تایل های آکوستیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حذف عملیات رنگ آمیزی و در نتیجه صرفه جویی در هزینه ها
  •  دسترسی به فضای تأسیساتی تعمیر و نگهداری بدون دردسر
  •  تنظیم شرایط آکوستیکی محیط
  •  نصب سریع و آسان و کاهش زمان ساخت و ساز
  •  استحکام بالا 


تایل آکوستیک در دو مدل تولید می شوند:

تایل آکوستیک کراس فیشر-کرمی

مواد تشکیل شده این تایل از گچ روکش پی وی سی و پشت AL می باشد در این تایل از الیاف معدنی نیز استفاده شده است.

تایل آکوستیک سوزنی و کراس فیشر-سوزنی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه بفرمایید:

خرید عمده پیچ پانل و پیچ سازه ،سایدینگ چیست ، قیمت گچ برگ


تایل آکوستیک کراس فیشر چیست؟

تایل های آکوستیک دارای ضخامت های 8 میل ، 12 میل و 15 میل می باشد که برای سقف های کاذب فضاهای استودیو، فضاهای صدابرداری و فضاهای اتاق کنفرانس و ... کاربرد دارد. انواع تایل های آکوستیک از نظر لبه تایل به دو دسته بدون لبه و لبه دار تقسیم می شود. تایل بدون لبه آکوستیک در کنار هم به صورت مشبک در فضای سقف قرار می گیرد.تایل لبه دار آکوستیک از سطح سقف کاذب پایین تر است و لبه های تایل قابل رویت هستند.تایل های آکوستیک در طرح هایی با زمینه سفید و کرمی سوزنی ریز و درشت هستند که عبارتند از طرح های کرمی سوزنی ، کرمی ، سوزنی ، کراس فیشر.

سقف کاذب تایل های پی وی سی :

تایل های روکشدار پی وی سی مناسب برای سقف کاذب کلیه فضاهای داخلی ساختمان است.

قیمت تایل آکوستیک


از مهمترین ویژگی های تایل های پی وی سی عبارتند از:

مـقاومـت دائـمی در بـرابـر آب :

عـدم تغـییر ظـاهر و قـواره در مجـاورت بـا رطـوبت ، قـابلیـت شستشو و سـهولت تنـظیف ، از برتری های نـاب تایل های پی وی سی بـه شـمار مـی آید .

ساختار و ترکیب مناسب تایل های پی وی سی سقف کاذب :

ساختار مناسب و درصد ترکیب مواد اولیه مرغوب همراه با شیارهای درونی تایل ها از دلایل مقاومت بالای فیزیکی این سازه می باشد. این ساختار موزون سبب گردیده وزن تایل به صورت یکنواخت بر سطح مقطع تایل تقسیم شده و تایل دچار خمش و انحنا نگردد. همچنین به علت ضخامت مناسب لایه سطح ، شیارهای مابین تایل به هیچ عنوان قابل رویت نمی باشند. 


تایل های مینرال کناف

 مقاومت در برابر حریق

این تایل ها طبقDIN 4102 Part 2با توجه به ضخامت از 30 تا 120 دقیقه در برابر حریق مقاوم هستند.
 

قابلیت آکوستیک

این سقف ها از ارتعاش صدا، انعكاس صوت و همهمه در فضا جلوگیری کرده و با جذب ارتعاشات مزاحم، محیط مطلوبی را برای کار و فعالیت بهلحاظ صوتی ایجاد می کنند و در فضاهای اداری، تجاری، بیمارستانی، آموزشی، سالن های همایش، کارخانجات و صنایع تولیدی عملكرد بسیار مهمی داشته و توصیهمی شوند. این تایل ها همچنین عایق صوتی هستند و مانع ورود صداهای مزاحم فضاهای مجاور و فوقانی به داخل فضای مورد نظر می شوند.
 

عایق حرارتی:

این سقف ها به علت ساختار مواد اولیه آنها که پشم سنگ است، عایق حرارتی خوبی نیز محسوب می شود.
 

 سهولت نصب، نگه داری و امكان دسترسی آسان

به تاسیسات زیر سقف های اصلی از دیگر ویژگی های سقف های کاذب مشبک ای. ام. اف است که آن را از سقفهای کاذب سنتی (گچ و رابیتس ) متمایز می سازد.

تایل آکوستیک
 

تایل های آکوستیک

ویژگی اصلی تایل های آکوستیک، قابلیت جذب صوت بالای آن ها می‌باشد. این صفحات به دلیل هدایت صوت از طریق سوراخ های رو تایل به فضای پشت سقف کاذب، بخشی از امواج صوتی را مستهلک می‌نمایند. در صورت استفاده از لایه پشم سنگ بر پشت تایل، جذب صوت به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. تایل های آکوستیک غالبا در ساختمان هایی نظیر سینما، آمفی تئاتر، بانک، فروشگاه های بزرگ، دفاتر کار و فضاهای آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تایل‌های آکوستیک با رده‌های جذب صوت در انواع مختلف تولید می شوند.

انواع تایل اکوستیک

تایل اکوستیک به دو صورت در بازار موجود است:

  •  یک نوع آن سازه نمایان است که نصب آن از بالا صورت می گیرد.
  •  نوع دوم سازه پنهان است که نصب آن از پایین انجام می شود.

از نظر نحوه نصب هم تایل اکوستیک به سه دسته تقسیم می شود که شامل:

  1.  تایل اکوستیک هایی که تنها بر روی سقف نصب می شوند.
  2. تایل اکوستیک هایی که برای نصب بر روی دیوار استفاده می شوند.
  3. تایل اکوستیک هایی که با استفاده از شبکه از سقف آویزان می شوند (در صورتی که پشت تایل اکوستیک ارتفاع کافی داشته باشد، برای آویز از انواع سقف ها استفاده می شود).


 


ارسال نظر درباره این موضوع


  • Abdalreza (سه شنبه, 25 آذر 1399 ساعت 22:51:59)

    درودبرشما..برای دویست متر سالن.جشن ومراسم .دیوارها و سقف در شهرستان امل چه نوع تایلی مناسب است..ایا دیوارها چسبی است..برای سقف شاسی کشی چه سازه ای لازم است‌..؟ ابعاد سقفی و دیواری چقدر است..و لیست قیمت. 


    • مدیر سایت (چهار شنبه, 03 دی 1399 ساعت 15:01:52)

      سلام دوست عزیز. برای دریافت اطلاعات با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا مشاوران فنی ما شما را راهنمایی کنند.