پیچ سازه به سازه

یکی دیگر از محصولات عرضه شده در مهام تجارت پیچ سازه به سازه است. این پیچ ها در فعالیت های مربوط به کناف کاری و نصب صفحات گچی پیش ساخته مورد استفاده قرار میگیرد.

پیچ سازه به سازه

نصب صفحات به زیر سازی و نصب بار بر روی ساختار دیوارها و سقف‌های کاذب با انتخاب عامل اتصال مناسب و با توجه به نوع ساختارها از نظر زیرسازى و تعداد لایه‌هاى پوششى به راحتی امکان پذیر می‌باشد. بارهای متعارف به طور مستقیم و در هر نقطه‌ای به صفحات روکش دار گچی قابل انتقال می‌باشند، برای نصب بارهای سنگین باید پیش بینی‌های مربوط به سازه‌های پشتیبان و انتقال آن به استادهای مجاور صورت پذیرند. بارهای غیر متعارف می‌بایست توسط سازه‌ای مستقل از ساختارهای کناف به سازه اصلی ساختمان وارد شوند.

خرید پیچ سازه به سازه

مهام تجارت انواع و اقسام محصولات برای سقف های کاذب گچی را برای شما عزیزان آماده کرده است. پیچ سازه به سازه عرضه شده توسط مهام تجارت دارای کیفیت عالی است و قیمت این پیچ ها با توجه به بازار بسیار مناسب میباشد.
این پیچ ها برای اتصال انواع سازه ها و شاسی های کناف به یکدیگر استفاده میگردد و در صنعت سقف کاذب کاربرد فراوانی دارد.مهام تجارت انواع محصولات متفرقه مربوط به کار کناف یا همان گچ برگ را نیز عرضه میدارد. برای خرید این محصولات با ما تماس بگیرید.

پیچ سازه به سازه سرمته دار 

از پیچ های نوع LN ( نوک تیز ) برای اتصال سازه های فلزی با ضخامت تا ۷/۰ میلیمتر به یکدیگر و از پیچ های نوع LB ( سرمته دار ) برای اتصال سازه های فلزی با ضخامت بیش از ۷/۰ و کمتر از ۲۵/۲ میلمتر به یکدیگر استفاده می شود. ( توضیح این که مجموع ضخامت های لایه های فلزی را باید در نتخاب نوع پیچ در نظر گرفت. )

پیچ های LB-LN به ترتیب در طولهای ۹ و ۵/۹ میلیمتر عرضه می شود.

 

 

 


ارسال نظر درباره این موضوع