پروفیل f47

برای خرید انواع پروفیل کناف به ویژه پروفیل اف 47 می توانید با ما در مهام تجارت تماس بگیرید.

پروفیل اف 47 معمولا به عنوان سازه باربر در زیر سازی سقف های کاذب گچی و کناف استفاده میشود. معمولا بنا بر متراژ و نوع کار این پروفیل به صورت موازی یا متعامد کار میشود، و بهترین انتخاب برای گچبرگ میباشد. شرکت مهام تجارت کلیه محصولات مرتبط با کناف را تولید و عرضه می نماید، که یکی از آنها شاسی ها و سازه های مختلف برای زیر سازی کناف است. پروفیل اف 47 کناف انتخابی مطمئن برای شماست.

سازه f47

شاسی ها در زیر سازی گچبرگ و کناف نقش اساسی دارند و شما در هنگام نصب، گچبرگ را به شاسی ها متصل مینمایید. معمولا از پروفیل اف 47 برای اتصال مستقیم گچبرگ استفاده میشود و معمولا گچبرگ به صورت مستقیم روی نبشیهای دیوار و اف چهل هفت پیچ میشود .

با توجه به شکل ساده بسیاری از پروفیل و شاسی ها بسیاری از شرکت ها به صورت متفرقه تولید آنها را در دستور کار خود دارند .با توجه به متراژ زیاد استفاده شاسی در کار کناف و سقفهای کاذب همین اختلاف قیمت کم در قیمت نهایی تاثیر بسزایی داشته و خود این امر، کارفرمایان و نصابان را مایل به استفاده از شاسی های متفرقه میکند.اما برای خرید یک سازه با کیفیت به شما توصیه می کنیم آن را از شرکت های نام آشنا مانند مهام تجارت تهیه بفرمایید.

شرکت مهام تجارت با داشتن کارگاهی بزگ اقدام به تولید انواع پروفیل کناف که برای سقفهای کاذب لازم است نموده است.

 

مزایای پروفیل اف 47 مهام تجارت

  • کیفیت عالی
  • مقاومت عالی
  • برند معتبر

 

پروفیل اف 47

 

مشخصات پروفیل F کناف

کناف به عنوان سقف کاذب و دیوار کاذب امروزه در صنعت ساختمان برای پوشش لوله های تأسیسات و تجهیزات برقکشی ساختمان کاربرد بسیاری پیدا کرده است. از بهترین برند های گچ برگ موجود در بازار ایران میتوان به گچ برگ باتیس اشاره کرد که محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

گچ برگ باتیس در ۴ مدل مقاوم در برابر حرارت، مقاوم در برابر رطوبت، مقاوم در برابر رطوبت و حرارت و گچ برگ معمولی تولید میشود. اتصال و نصب گچ برگ باتیس توسط یکسری تجهیزات مخصوص انجام میشود. پس از اتصال صفحات کناف به یکدیگر با استفاده از بتونه درزگیر و ماستیک مخصوص سطح کاملاً یکدست و یکپارچه بدست می آید که این سطح آماده نقاشی میباشد.

اجرای دیوار کناف اندکی با اجرای سقف کناف متفاوت است. به این دلیل که برای اجرای دیوار به پروفیل های مخصوص استاد و رانر نیاز است. همچنین دیوار کناف در دو نوع دیوار تک و دیوار دوبل یا پارتیشنی ساخته میشود. معمولاً فضای مابین دو گچ برگ کناف در دیوار دوبل ۹.۵ سانتیمتر است و برای عایق کردن دیوار از پشم سنگ یا عایق مخصوص استفاده میشود. کناف در دکوراسیون ساختمان به عنوان سقف نورمخفی و تی وی باکس نیز استفاده فراوان دارد. به نورمخفی کناف اصطلاحاً دور باکس گفته میشود.

 

پروفیل اف 47 کناف f 47

پروفیل اف 47 ( f 47 )عضو اصلي زيرسازي سقف هاي كاذب يكپارچه را تشكيل مي دهد . اين پروفيل هم به عنوان سازه باربر در قسمت فوقاني سقف كاذب استفاده می شود و هم نقش زیرسازی برای نصب انواع پنل را دارد. بدلیل تولید اولیه ی پروفیل های گالوانیزه سقف کاذب (Galvanized false ceiling profiles)، این پروفیل در صنعت ساخت و ساز خشک کشور به نام پروفیل  یا سازه f47  شناخته می شود . از اين پروفيل در ديوارهاي خشك نیز به عنوان پشت بند ، جهت نصب تجهیزات مربوط به تاسيسات الكتريكي و مكانيكي استفاده مي شود .

 


ارسال نظر درباره این موضوع


  • صادق سهیلی (دو شنبه, 06 بهمن 1399 ساعت 16:52:10)
    سلام. برای خرید این سازه کناف چطور باید اقدام کنم؟

    • مدیر سایت (دو شنبه, 13 بهمن 1399 ساعت 15:29:15)

      سلام و درود بر شما دوست عزیز.

      لطفا برای خرید و اطلاع دقیق از قیمت و مشخصات، سازه و پروفیل f47  با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.