پروفیل u36

پروفیل و سازه u به عنوان ابزار نگه دارنده شاسی های باربر در کناف کاری استفاده میشود.معمولا از نبشی یو به صورت کامل در شاسی کشی پی وی سی و سقف های کاذب نیز استفاده می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با ما تماس بگیرید.

پروفیل u36

پروفیل یو 36 یا سازه یو 36 به عنوان ابزار نگه دارنده شاسی های باربر در کناف کاری استفاده میشود.معمولا از پروفیل u36 به صورت کامل در شاسی کشی پی وی سی و سقف های کاذب نیز استفاده میگردد.
 رانر U36 يكی از محصولات جدیدی در صنعت ساختمان سازی می باشد كه به دلیل سرعت نصب بالا، وزن تمام شده سبكتر سازه و استفاده متریال كمتر نسبت به دكوراسیون و ديواركشی های داخلی به سبک سنتی، این محصول بسیار مقروم به صرفه تر می باشد.

مقاطع پروفیل کناف از ورق های فولادی که به وسیله یک لایه روی آن پوشش شده اند تولید می شوند. این مقاطع همگی به روش نورد سرد فرم داده می شوند. همچنین این مقاطع برای عملکرد باربری مناسب نمی باشند. اگر از این مقاطع در مناطقی با درصد رطوبت نسبی بالا استفاده شود تمامی نقاط برش خورده در این شرایط می بایست با پرایمر های بر پایه ی روی (Zinc) ترمیم و محافظت شود.

خرید پروفیل و سازه u36

مهام تجارت نمایندگی گچ برگ باتیس در ایران ، تولید کننده انواع سازه و پروفیل نیز می باشد.برای خرید و اطلاع از سایر مشخصات با ما تماس بگیرید.

این پروفیل به عنوان آویز ترکیبی در سقف هایی با ارتفاع بیشتر از ۲۰ سانت کاربرد دارد به این صورت که آویز ترکیبی از قطعه اتصال سقفی HT90 و سازه UH36 و بست براکت ساخته می شود. برای این منظور قطعه HT90 به سقف اصلی متصل شده و سازه UH36 توسط ۲ عدد پیچ LN به آن متصل می شود و برای اتصال سازه F47 به سازه UH36 از بست براکت استفاده می شود به شکل که بست براکت مانند یک رکاب سازه F-47 را احاطه کرده و سپس توسط ۲ عدد پیچ LN9 به سازه UH36 پیچ می شود.

 

پروفیل (سازه) ناودانی U36

از پروفیل یو 36 ( پروفيل (سازه)  U36) در زيرسازي سقف كاذب يكپارچه هم به عنوان تراز سقف و هم به عنوان تكيه گاه در حاشيه سقف استفاده مي شود . علاوه بر اين ، از اين پروفیل جهت زيرسازي در محل شكست ها و همچنین آويز برای کل زیر سازی سقف کاذب استفاده مي گردد .
بدلیل تولید اولیه ی پروفیل های گالوانیزه سقف کاذب توسط شرکت کناف ، این پروفیل در صنعت ساخت و ساز خشک کشور به نام پروفیل یا سازه u 36 کناف (U36 knauf profile ) شناخته می شود . در ساير سقف هاي كاذب بالاخص سقف هاي كاذب با پوشش های نواري – از جمله سقف هاي كاذب PVC – از پروفیل U36  به عنوان سازه باربر نيز استفاده مي شود.

قیمت پروفیل یو 36

پروفیل سازه یو U 36 بیشتر در دکورهای سقف و دیوار استفاده میشود و همچنین به عنوان آویز دست سازه در سقف ساده هم استفاده میشود. پروفیل سازه یو U 36 فقط در ایران تولید و استفاده میشود . در کشور های خارجی به جای این پروفیل سازه یو U 36 از سازه U 28*27 استفاده میشود. علت استفاده از سازه U 28*27 هماهنگی و مطابقت داشتن با سازه CD 50 در سقف ساده می باشد.

معمولا پروفیل ها به صورت چهار متری که به آن یک شاخه میگویند فروخته میگردد و قیمت گذاری می شوند. برای خرید پروفیل یو 36 و اطلاع از لیست قیمت ها با ما در مهام تجارت تولید کننده انواع سازه کناف تماس بگیرید.

 

پروفیل u36


انواع پروفیل u

پروفیل ساز های یو U 50 , 70 , 100 بیشتر در پارتیشن دیوار جدا کننده کناف استفاده میشود و به پروفیل سازه رانر معروف است. این مدل پروفیل سازه در ایران و در کشورهای خارجی تولید و استفاده میشود. ولی کشور های خارجی این پروفیل سازه با نام UW و CW شناخته شده است.


ارسال نظر درباره این موضوع