تولید سازه های کناف

تولید انبوه سازه های کناف L.۲۵ – U.۳۶ – F.۴۷ .مهام تجارت توليد كننـــده انواع سازه هاي ديوار و سقف كاذب ،در ضخامـت های مختلف. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید سازه کناف و قیمت سازه کناف با مهام تجارت تماس بگیرید.

مهام تجارت تولید کننده سازه های کناف 

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع سازه کناف و قیمت سازه کناف ما همراه باشید.

سازه کناف (سقف و دیوار) چیست؟

بسیاری از دوستانی که با مهام تجارت برای اجرای گچ برگ باتیس تماس می گیرند، اطلاعی راجع به جنس گچ برگ(کناف) و اینکه به چه شکل اجرا می شود، دارند. در این بخش قصد داریم شما را به لایه های زیرین کناف ببریم و ببینید سقف کاذب یا دیواری که با گچبرگ در منزل یا محل کار شما اجرا می شود، بر روی چه چیزی سوار است.

کناف دارای سازه هایی با نام رانر و استاد یا U و F است که این قطعات گالوانیزه بر روی سقف (برای اجرای سقف کاذب) و یا زمین (دیوار کناف) متصل می شوند و پانل های کناف بر روی این سازه پیچ می شود. روال کلی اجرای کناف  بدین شکل است. 

نبشی چیست ؟

سازه ای که سطح مقطع آن دو ضلع عمود بر هم باشد نبشی نام دارد که در سازه های متفاوت استفاده می شود. این مقطع یکی از مهم ترین مصالح و سازه های ساختمانی است که به شکل مرکب و منفرد در پروژه های عمرانی, ساختمانی و صنعتی استفاده می گردد. علاوه بر این می توان از به صورت ترکیبی و با استفاده از وسایل و سازه های دیگر استفاده نمود.

برای نصب گچ برگ  و استعلام قیمت گچ برگ و سازه ها نیز می توانید با مشاورین ما در مهام تجارت در تماس باشید.

 

با ما همرا باشید و مقالات مربوط به میخ چاشنی ، پیچ کناف و دیوارپوش pvc را مطالعه بفرمایید.

 

لیست قیمت سازه کناف

سازه کناف معمولا در مدل ها و طراحی های گوناگون تولید می شوند و متاسفانه به دلیل نوسانات ارزی و تغییر قیمت امکان درج قیمت وجود ندارد. شما عزیزان برای اطلاع دقیق از قیمت سازه کناف می توانید با ما تماس بگیرید.

انواع سازه ( نام سازه های کناف)

سازه ها از لحاظ نوع تولید به دو نوع تقسیم می شوند:

  • نبشی پرسی
  • نبشی فابریک

سازه ها از لحاظ نوع ظاهری به دونوع تقسیم می شوند:

  • نبشی بال مساوی
  • نبشی بال نامساوی

نبشی بال مساوی:

نبشی را در نقشه های ساختمانی با حرف انگلیسی ال ( L ) نشان می دهند واگر بال مساوی باشد پس از حرف L سایز بال را درج می کنند به عنوان مثال L200 یعنی نبشی های بال مساوی با اندازه بال 200 میلیمتر نشان می دهند.

 

سازه F یا سازه f47

شاسی ها در زیر سازی گچبرگ و کناف نقش اساسی دارند و شما در هنگام نصب، گچبرگ را به شاسی ها متصل مینمایید. معمولا از اف 47 برای اتصال مستقیم گچبرگ استفاده میشود و معمولا گچبرگ به صورت مستقیم روی نبشی های دیوار و اف چهل هفت پیچ می شود .با توجه به شکل ساده بسیاری از سازه ها و شاسی ها بسیاری از شرکتها به صورت متفرقه تولید آنها را در دستور کار خود دادند.

با توجه به متراژ زیاد استفاده شاسی در کار کناف و سقفهای کاذب همین اختلاف قیمت کم در قیمت نهایی تاثیر بسزایی داشته و خود این امر، کارفرمایان و نصابان را مایل به استفاده از شاسی های متفرقه میکند.

 

سازه u36

سازه یو به عنوان ابزار نگه دارنده شاسی های باربر در کناف کاری استفاده میشود.معمولا از نبشی یو به صورت کامل در شاسی کشی پی وی سی و سقف های کاذب نیز استفاده می گردد.از سازه یو 36 در زيرسازي سقف كاذب يكپارچه هم به عنوان تراز سقف و هم به عنوان تكيه گاه در حاشيه سقف استفاده مي شود . علاوه بر اين ، از اين پروفیل جهت زيرسازي در محل شكست ها و همچنین آويز برای کل زیر سازی سقف کاذب استفاده مي گردد .

 

سازه کناف

 

نمونه ای از دستگاه های تولیدکننده سازه کناف(تولید انبوه سازه های کناف L.۲۵ – U.۳۶ – F.۴۷)

 

 

دستگاه تولید سازه گچ برگ

دستگاه ساخت سازه

دیوار کناف ترکیبی از مقاطع فلزی و صفحات روکشدار گچی یا صفحات سیمانی می باشد .یک جزء اساسی دیگر که در نصب کناف باید به آن اشاره نمود سازه ها می باشند . این سازه ها  تاثیر بسزایی در بهبود عملکرد دیوار کناف می گذارند که متناسب با نوع کاربری دیوار انتخاب و طراحی می گردند.

 

تولید سازه کناف

بررسی مقاطع زیرسازی دیوار کناف

سازه های کناف از ورق های فولادی گالوانیزه به ضخامت ۰٫۶ میلیمتر ساخته شده اند . این سازه ها با استفاده از تکنولوژی سرد نورد
توسط دستگاه رول فرمینگ ساخته می شوند . در ساختاردیوار کناف معمولا از مقاطع استاد و رانر استفاده می گردد.

استاد :

جز عمودی وستون دیوار کناف بوده که در ۳ نمره 0۰ و 0۰ و 1۰۰ تولید می شود و در فواصل ۳۰ تا ۶۰ سانتی متری قرار گرفته وتاسیسات برقی را در خود جای میدهد و صفحات روکش دار گچی به آن متصل می گردد.

رانر :

رانر جز افقی یا هادی تراز  دیوار کناف می باشد این سازه به عنوان هادی سازه استاد در دیوار همچنین در اطراف بازشو ها استفاده میگردد و در ۳ نمره 0۰ و 0۰ و 1۰۰ تولید می شود.

علاوه بر استاد و رانر که به سادگی نصب می گردند و از عوامل اصلی زیرسازی دیوار کناف می باشند اجزا مهم دیگری نیز جهت بهبود عملکرد دیوار وجود دارند که معرفی می گردند.

سازه پشتیبان : 

جهت نصب لوله های آب سرد و گرم و فاضلاب , رادیاتور ها از آن استفاده می شود . این سازه بار وزن این متعلقات را به استادهای مجاور انتقال می دهد.

قطعه اتصال سازه پشتیبان :

از این قطعه و با استفاده از سازه می توان سازه پشتیبان برای نصب قوطی های برق ساخت.

کرنر بید - سازه محافظ گوشه

از این سازه در کنج های خارجی دیوارکناف استفاده می شود . نقش اصلی آن جلوگیری از آسیب ناشی از ضربه می باشد این سازه تاثیری خوبی در ایجاد لبه های گونیا و یکنواخت نیز دارد.

سازه لبه : جی بید

برای ایجاد لبه های صاف و یکنواخت در انتهای آزاد پانل گچی استفاده می شود. این سازه همچنین از لبه ای آزاد در مقابل ضربه محافظت می کند.

سازه درز انقطاع:

در دیوار های پیوسته با طول زیاد نیاز به ایجاد درز انقطاع می باشد . از این سازه برای پوشش درز انقطاع ایجاد شده استفاده می شود.

برای اطلاع از قیمت و خرید کناف با مهام تجارت تماس بگیرید.

 

سازه نصب کناف

سازه های بکار رفته در نصب تایل های سقفی

آویز

برای این ساختار آویز های مختلفی وجود دارد که معمول ترین آن ها آویز با مفتول گالوانیزه (به قطر 6 ‏میلیمتر) و فنر دوتایی (جهت تنظیم ارتفاع) می باشد.

نبشی تراز

از نبشی تراز در فصل مشترک دیوار و سقف، به دیوار متصل شده و تراز سقف را مشخص می کند. همچنین، این سازه می تواند نقش باربری داشته باشد و به عنوان اولین تکیه گاه در حاشیه سقف عمل نماید. نبشی تراز در دو نوع ساده و دارای خط سایه ارائه می شود (نوع خط سایه دار، یک شیار آنزثینی در محل اتصال به دیوار ایجاد می کند).

سازه های سپری

سازه های این سیستم به صورت سپری بوده و در سه طول استآندارد 3600 و 1200 و 600 میلیمتر تولید می شوند. ویژگی های شاخص این سازه ها شامل موارد زیر است:
‏وجود زبانه های اتصال کشویی (کلیک) در ابتدا و انتهای سازه، که اجرای زیر سازی را سریع و آسان می نماید. وجود شیار های قائم در فواصل منظم بر روی جان سازه، که محل دقیق اتصال سازه ها را مشخص و حفظ ابعاد مدولار را تضمین می نماید.
‏وجود سوراخ های مخصوص آویزگیری در فواصل منظم بر لبه جان سازه، که محل اتصال آویز ها را مشخص و اندازه گذاری را آسان می نماید.
‏سطح زیرین بال، که نمای سازه است، با یک لایه ورق پیش رنگ شده روکش گردیده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تولید سازه های کناف و قیمت سازه کناف با مهام تجارت تماس بگیرید.

 


ارسال نظر درباره این موضوع


  • حمیدامرایی (چهار شنبه, 05 آذر 1399 ساعت 12:55:51)
    سلام بنده مایل به همکاری وخرید به صورت عمده با شما هستم لطفا راهنمای کنید با سپاس فراوان

    • مدیر سایت (سه شنبه, 11 آذر 1399 ساعت 11:13:38)

      سلام خدمات شما دوست عزیز.

      برای خرید سازه کناف و سایر محصولات با شماره های درج  شده در سایت تماس بگیرید.

      با تشکر